Maddes Mix

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

Hipp hurra, för här kommer bumbibjörnarna!

Av Madeleine Persson - 23 mars 2012 21:21

Hihihi nu är det bumbibjörnarna på disneychannel!  Kolla på det!! Det gör jag iaf! 

YEAH! 

 
 
Ingen bild

ADARAS.se . din bloggtidning på nätet!

24 mars 2012 00:20

God kväll! :) Tänkte bara tipsa om min tävling där du kan vinna en valfri vara värd 500kr från Beachandmotion.
Allt du behöver göra är att kommentera inlägget :D
http://adaras.se/2012/march/vinn-valfri-vara-fran-beachandmotion-for-50.html#comment
Hoppas du vill vara med! Kram <3

 
Mimmiiiss

Mimmiiiss

24 mars 2012 10:39

tjaaa :D

http://mimmiiiss.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Persson - 28 mars 2012 16:24

Hej, och förlåt för dålig uppdatering! Jag tror att jag har sagt det här förut men, jag hinner inte. Jag hinner typ aldrig att sitta vid datorn efter skolan, och om jag gör det så har jag inget att skriva om! Så jag kommer nog (tyvärr) fortsätta att ...

Av Madeleine Persson - 24 mars 2012 20:20

Haha, så sanna allihop 

Av Madeleine Persson - 24 mars 2012 12:00


      Här är 8 awesome typsnitt som ni kan använda och finns att ladda ner (gratis) på dafont.com!    Tidsinställt, för nu är jag och shoppar! :D ...

Av Madeleine Persson - 23 mars 2012 17:06

Hola amigos! Jag har inget intressant att skriva om nu, jag har varit i skolan och jag är tvungen att jobba matte hemma eftersom jag inte hann klart med mattemålet.. Jaja, imorrn händer iaf nåt kul! Jag ska åka till Örebro med Judith! Om jag köper nå...

Av Madeleine Persson - 22 mars 2012 15:15


  Tidsinställt.. Hihi, 15:15 ^^


Hejsan!
Du har nu kommit till en blogg som kommer handla om mig, Madeleine. Jag är 12 år och fullkomligt älskar hästar! Ett annat intresse är att fota, jag har en egen Canon eos 1000D som jag fotar med.
Hoppas du gillar min blogg!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Small Cute Brilliant Rose Color Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards